Dostawa towaru

Polityka wysyłki

Oferujemy szybką wysyłkę na cały świat. Witamy, aby zebrać tę stronę i powiedzieć swoim znajomym i rodzinie, szczęśliwe zakupy!

1. Po złożeniu zamówienia natychmiast otrzymasz wiadomość z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli nie otrzymasz e-maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z nami natychmiast.

2. Proszę potwierdzić adres wysyłki przed dokonaniem płatności, najlepiej zostawić numer telefonu do kontaktu. Podaj prawidłowy adres e-mail i sprawdź wiadomości e-mail po zakupieniu zaktualizowanych informacji.

3. Produkty są zazwyczaj wysyłane w ciągu 12-24 godzin po zweryfikowaniu płatności (sobota i niedziela, a większość świąt narodowych jest wyłączona).

4. Zwykle używamy DHL, EMS, UPS lub FedEx do dostarczania twoich przedmiotów, prosto do twoich drzwi, upewnij się, że jesteś w domu, kiedy paczka dotrze do twoich drzwi.

5. Po wysłaniu paczki wyślemy Ci numer śledzenia, gdy będzie on dostępny. Czas przesyłania pakietu zwykle trwa od 5 do 10 dni roboczych, w zależności od miejsca przeznaczenia, świąt i czynników pozostających poza kontrolą Usługi pocztowej. Jeśli jest trochę opóźnienia, proszę o więcej cierpliwości. Bardzo dziękuję za wsparcie.

Polityka wymiany

1. Zezwalamy tylko na całkowity zwrot pieniędzy za przedmioty, które mają problemy spowodowane przez nas.

2. Akceptujemy wymiany na niewłaściwy rozmiar lub kolor w ciągu 10 dni od daty wysyłki pierwotnego zamówienia. Skontaktuj się z nami, podając swój identyfikator zamówienia i szczegóły zamówienia, które pomogą Ci. Opinie teraz!

3. Musisz skontaktować się z nami przed odesłaniem rzeczy, podamy prawidłowy adres zwrotny. Wszystkie przesyłki odesłane do nas muszą być w oryginalnym stanie. mi. nie są noszone, zmieniane ani myte, ze wszystkimi przywieszkami. Zużyte lub brudne przedmioty zostaną ci zwrócone.

4. Nie pokrywamy kosztów wysyłki, będziesz odpowiedzialny za przesyłkę zwrotną i za wysyłkę przesyłek z powrotem do Ciebie. Zalecamy dodanie śledzenia i ubezpieczenia podczas wysyłania do nas produktów dla własnej ochrony, ponieważ nie możemy ponosić odpowiedzialności za utracone przesyłki. Koszty wysyłki i obsługi nie podlegają zwrotowi.

5. Prosimy o przesłanie nam e-maila z numerem przesyłki podczas wysyłania paczki z powrotem.

Zwraca zasady

1. Pozwalamy tylko na zwrot przedmiotów, które mają problemy spowodowane przez nas, mamy nadzieję, że wyrozumiałość.

2. Możesz zwrócić produkty w celu uzyskania pełnego zwrotu kosztów (minus koszty wysyłki), jeśli są nieotwarte i znajdują się w stanie do sprzedaży na poniższy adres.

3. Wyślij nam e-mail z zwrotnym adresem wysyłki przed odesłaniem przesyłek i daj nam znać, jakie produkty wrócisz. Upewnij się, że produkty są bezpiecznie pakowane. Nie możemy przyjąć odpowiedzialności za towary, które zostaną zgubione lub uszkodzone podczas procesu zwrotu. Dlatego zwracamy się z prośbą o wydanie Certyfikatu księgowania przy zwrocie produktów pocztą. Po otrzymaniu przesyłki zwrot pieniędzy zostanie zrealizowany w ciągu 14 dni.

4. Towary muszą zostać zwrócone w ciągu 7 dni od daty otrzymania - nieużywane i zawierają wszystkie oryginalne opakowania i etykiety. Uznamy Twoją oryginalną metodę płatności, z wyłączeniem 20% opłaty za ponowne magazynowanie / przetwarzanie, opłaty manipulacyjne i koszty wysyłki od nas nie podlegają zwrotowi. Wszystkie koszty wysyłki związane ze zwrotem towarów leżą w gestii konsumenta.